Avui dilluns 24 de febrer al matí ens ha visitat el Rei Carnestoltes ( juntament amb els seus ajudants) .Ha fet el pregó i la presentació de les ordres que ha demanat pels nostres alumnes. 

Són les següents:

Dimarts 25: pijama
Dimecres 26: pentinat o perruca esbojarrada
Dijous 27: un mitjó de cada color per sobre del pantaló
Divendres 28: un complement d’algun dels nostres familiars (mare, pare, avis…) 

Dijous Gras (27 de febrer), els alumnes d’Infantil i Primària participaran en jocs dinamitzats per 4t d’ESO en diferents espais.

El divendres 28 de febrer a la tarda els alumnes d’Infantil i Cicle Inicial realitzaran la Rua de Carnestoltes, que tindrà inici a les 16h. La temàtica girarà al voltant de la ciència ja que aquest curs se celebra l’any internacional de la ciència. Les disfresses s’elaboraran a l’aula i les famílies estan convidades a acompanyar l’alumnat durant el recorregut.
Per finalitzar l’AFA  de l’escola es suma a la rua de l’ajuntament el dissabte 1 de març a la Plaça Maragall de Sant Just Desvern.